torsdag den 11. juli 2013

Vanish for Buzzador

For kort tid siden modtog jeg min varepakke med Vanishprodukter. Jeg er tilmeldt buzzador.dk, hvilket betyder at jeg kan melde mig til at teste produkter og "buzze" dem til andre, og jeg kunne faktisk rigtigt godt tænke mig at prøve Vanish. Dette blogindlæg er mit næstførste buzz om Vanish.

Det vigtigste for mig er, bortset fra at produktet virker, at det er uparfumeret, svanemærket og helst også bærer Astma- og Allergiforbundets mærke. Det første og sidste er tilfældet for de produkter jeg har modtaget. Jeg ved at nogle af Vanishprodukterne i butikker bærer svanemærket, så det er nok et emballagespørgsmål. I pakken var en pletfjerner-gele, to dåser med pulver og 10 vareprøvepakker som jeg kan dele ud, selvfølgelig sammen med et buzztrack-kort.

Men nu til den store test - jeg vil lige gentage at jeg tester Vanish som Buzzador og jeg får ikke penge for det, men jeg synes det er sjovt at teste. Testen er min personlige mening og det resultat jeg får d af det.

Efter en hyggelig tur i Tivoli med drengene og svigerfamilien, endte vi å Mcd's. Og desværre kom min søde mand ud for - på uforklarlig vis - pludselig at have et stykke burgerpapir med en kæmpe ketchupklat lige på ryggen!! Under den uundgåelige plet befandt sig nu blot de sørgelige rester af yndlingsskjorten. Da vi kom hjem så den nu indtørrede plet genstridig ud, så hvad mere oplagt end at benytte sig at de nyligt ankomne Vanishprodukter? Valget faldt på pletfjerningsgeléen (den der rager op over de andre på billedet). Så... virkede det? Læs svaret under billedet ;-)

 
 
Jeg havde faktisk forventet at se pletten forsvinde nogle minutter efter påførsel af geléen, hvilket ikke skete. Efter anbefalingerne i den brochure der fulgte med Buzzadorpakken skulle doseringshætten i vaskemaskinen med gelé og den allerede behandlede skjorte. Dette trin undlod jeg. Der kom almindelig vaskepulver i maskinen, doseret som altid (hvilket Vanish også anbefaler sammen med produktet så vidt jeg ved) Skjorten fik en 40 graders & 60 minutters vask (kort program) og da den var tørret kunne jeg til min glæde konstatere at pletten var væk og skjorten er reddet! Succes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar